Ja sinne meni Sarakin.

"Nelliltä" eli G. Cachelta tuli jo kuviakin. Kumpparin seurassa uni maistuu
cache11062007.jpg
foto: L.H

Samoin "Vehmersalmen Sara", G. Commit lähetti jo kuvaraporttia.
"Hei mummi,onko tämä nyt oikea kuvakulma? Tässä minä poseeraan kun tuo mummi näppäili viimenkin noita kuvia, kun se muka oli liian väsynyt sen Kiimingin keikan jälkeen! Ja pah! Leikki se viime yönäkin minun kanssani pari tuntia ulkona kun minua ei nukuttanut millään tavalla. Tänään se sitten on ollut vähän silmät ristissä koko päivän. Tällä viikolla kuulemma tulee puhelin asentaja kun minä tyttö taisin nirhitä sen työpuhelimen johdon lähes tulkoon poikki. Mistä "hiivatista" minä tiesin mikä sekin oikein oli? Sattui tuossa eteisessä sopivasti noiden etu ja kulmahampaiden väliin! Kuka toope senkin oli sille korkeudelle oikein laittanut. No, ei mummi siitä vihainen ollut, äiti, suukotti ja nauroi koko tempaukselle!"  

commit_IMG_1141.jpg
foto:P-P.M
commit_IMG_1143.jpg
foto:P-P.M

"
Tämä on oikeastaan Taran juomakuppi...joo ihan tosi, vaikka minäkin saan juoda siitä... "
commit_IMG_1151.jpg
foto:P-P.M